Tuesday, August 19, 2014

Ο Ονειροπόλος.

Με μια κιθάρα στον ώμο
Και ένα τραγούδι στα χείλη
Θα τριγυρνάω αιώνες
Μέσα στον κόσμο να βρώ

Λίγη αγάπη να διώξει
Μια για πάντα τον πόνο
Και να εξορίσει για λίγο
Της μοναξιάς το θεριό

Μα θέλω μόνο μια χάρη
Απο εσένα ζωή
Δως μου και πάλι τον ήλιο
Το φως του κάθε πρωί

Μα θέλω μόνο μια χάρη
Απο εσένα ζωή
Δως μου ξανά μελωδία
Και μια γλυκιά μουσική

Να τραγουδάω σ'ανθρώπους
Που πάλι μείνανε μόνοι
Λόγια αγάπης και ελπίδας
Να τους κρατούν συντροφιά

Να τους προσφέρω αγάπη
Όμοια με εκείνη που βρήκα
Μες στης βροχής την αγκάλη
Μια νύχτα, μόνος, παλιά

Μα θέλω άλλη μια χάρη
Απο εσένα ζωή
Να μου θυμίζεις δυο λόγια
Που χρόνια πριν είχα δει.

Μα θέλω άλλη μια χάρη
Απο εσένα ζωή
Να μου θυμίζεις δυο λόγια
Ενός αθώου ποιητή.

Η ομορφιά μας μου είπε
Είναι κρυμμένη στα βάθη
Μιας ψυχής κουρασμένης
Και βουτηγμένης στα λάθη

Η ομορφιά μας μου είπε
Είναι αυτή που ζεσταίνει
Την λένε αλλιώς και αγάπη
Και την ψυχή ανασταίνει.